Wednesday, May 16, 2007

Roskilde, Aalto ja vulkaanid (ettekanded, vol.2)


Täna, 16. mail kuulasime kümnendike uusi ettekandeid. Õhus oli tunda PINGET, sest turvalise seltskonna asemel olid kohal ka "vanad põhjamaalased" - üheteistkümnendikud. Eva L., Margot ja Regina teadsid, millest rääkisid ja teemad olid JÄLLE huvitavad! Eva L. andis põhjaliku ülevaate Roskilde festivali minevikust ja olevikust. (Mind igatahes hakkas see pühapäevane sooduspakkumine huvitama!) Margot võiks kaaluda kunstiteadlase karjääri - Alvar Aalto elust ja loomingust rääkimine näis olevat "tema rida". Regina rääkis Islandi vulkaanidest ja huvi selle müstilise maa vastu ei taha raugeda, vastupidi!

Kärt, kui saaks sinu tänase kommentaari ka siia teema alla kantida, oleks tore!

Juta

11 comments:

kärdu said...

Tänase tunni kohta pean ma ütlema, et VAAAAU! Tõesti-tõesti lahe oli. 2 gruppi koos - miks me varem selle peale ei tulnud? Väga-väga lahe, ma ilmselt kiidan seda tundi nüüd mitu nädalat järjest.
Eva - tubli esineja, kuigi natuke pabistasid. Andestame sulle, sest sa oled meile kõigile kallis. :) Ja hea oli see, et rääkisid ikka huvitavaid fakte. Tõid võrdlusi Metallicaga jne. Okei, see tragöödia ei olnud küll nii meeldiv sündmus, aga jääb meelde ikkagi ja on, millest siis rääkida. Üldiselt, hea ja mulle meeldis!
Regina - sama jutt sulle. Tubli esineja, kuigi oleks tahtnud seda teemat isegi veel rohkem kuulata. Vulkaanid on tõesti huvitavad ja eriti sinu jutu peale läksin Internetti pilte ja teksti otsima. Huvitav esitus, hea teema. 5. :)
Margot - kuna kunst on sulle hingelähedane, siis on teemavalik arusaadav. Ei oska sullegi midagi ette heita. Aaltost tean nüüd palju-palju rohkem ja oli näha, et olid materjalide otsimisega vaeva näinud! Tubli tüdruk!

Ma ikkagi leian, et meil on fantastiliselt hea klapp grupis.

Minu muljed on sellised. Uuel nädalal uued ettekanded.
(Comment siia kanditud)

Eva said...

ma olen segaduses.

Mágico said...
This comment has been removed by the author.
kärdu said...

Eva-Mai, milles probleems siis?

Eva said...

Mul läks vist kuidagi kõrvust mööda võrdlus Metallicaga.. kas see.. AAAAAA!! Nüüd meenus! Rahvaarv, muidugi.
Minu paha. :)

Anonymous said...

Kuule pabistasin jah natsa üleliia. Publik ei olnudki nii hirmuäratav =) (kuigi 'marketingiga' ei oska ikka veel hääldada)
Regina ning Margot olid tasemel.. põnev, põnev. Seega järgmise nädala esitlusteni.

Anonymous said...

Huvitav oli küll jah, et kaks klassi oli koos. Kui üheteistkümnendikud nüüd teisipäeval ka kohale ikkagi tulevad, siis äkki ma suudan rohkem seda õhkkonda nautida. Mina ei pea ju enam ettekannet tegema. Jumal tänatud, et see on möödas (A)
Eva ja Margot olid tublid, ettekanded olid äärmiselt huvitavad, mis sest, et pabin oli kõigil sees. Roskilde festivalile mineku vastu tekkis täitsa huvi kohe, Kahju, et hind on kirves ja piletid nii kiiresti välja müüakse. Mis teha. Aga jah, väga lahe (Y)

kärdu said...

Ma ootan veel 60 aastat, enne kui lähen sinna Roskildele... Ja pühapäeva ka!

Anonymous said...

midamida? Mis üheteistkümnendikud teisipäeval?
:)

Anonymous said...

me saame nende tundi vaadata, nende ettekandeid kuulata teisipäeval.
vot nii.
Juuli

Anonymous said...

oo, väga tore ju!:)
Mis tunni ajal nimelt?